titluri pe înţelesul tuturor

limba de politician

Îmi plac titlurile editorialiştilor de la Gândul. Sunt cu dichis. Bune de întins pe pâine neagră şi de mâncat pe stomacul gol.  Proaspete, zemoase şi coapte la interior, de la ele, nu ţi se întoarce stomacul pe dos. Muşti din ele cu o poftă nebună numai gândindu-te că nu-s din import. Nu contează că s-au strecurat prin ele şi câteva fire bălaie de păr, la urma urmei, nu sunt ale gospodinei, ea doar a preparat un produs care stă la frigider de ceva timp. Alteori, doar îl reîncălzeşte ca pe o ciorbă chioară de spital, care satură mulţi suferinzi. Unii bucătari, meticuloşi, pierd timp preţios să se întrebe de ce a pierdut preparatul din culoare, de parcă nu s-ar ştii că temperaturile şi locul de depozitare fac diferenţa.

http://www.gandul.info/puterea-gandului/doua-picioare-in-gura-codul-penal-pe-intelesul-tuturor-12018525/galerie?p=1

Ei, uite un motiv de ce nu sunt eu de acord cu educaţia media  pentru elevi, de care vorbeam în postarea anterioară. De la titluri gen Două picioare în gură (Codul Penal pe înţelesul tuturor) până la articole intitulate sugestiv  Caca Maca pe înţelesul tuturor  este doar un pas, pardon, o vorbă de duh a unui politician.  Tigaia  încinsă sfârâie şi la un scuipat.

7 păreri la “titluri pe înţelesul tuturor

  1. Titlul are mai mult de jumătate din meritul pentru ratingul unui articol.
    A existat un fel de cercetare în acest sens. După cum probabil știi, când pui pe Facebook un linc automat se postează foarte vizibil titlul şi ceva mai şters primele rânduri.Precum şi o poză pe care o alegi.
    Astfel, cercetarea s-a făcut cu o seri de articole cu titluri care mai de care mai spectaculoase, primul aliniat fiind la subiect. restul era despre orice altceva începând de la filozofia existenţială a lăţeilor râmelor frigide şi până la relaţia dintre găurile negre şi mătraţa găinilor.
    De asemenea probabil ştii că se arată câţi şi cine sunt cei care intră pe link. Intrau foarte puţini, comentariile se refereau EXCUSIV la titluri…

    • Nu te contrazic, titlul este foarte important.
      Acum trebuie făcut un studiu (sau deja s-a făcut ?) pentru a vedea care cuvinte, expresii au impact sau lipci la public. Şi propun să le punem pe toate în titluri, pe rând sau când le vine rândul.

  2. Nu știu dacă ai prins vremea „Evenimentului Zilei” cu Cristoiu redactor șef. Era prin 93-94, 95… pe-acolo. Articolul avea un supratitlu, un titlu și un subtitlu. Și de obicei, articolul care urma era mai scurt decât cele trei tipuri de titlu la un loc. 😆

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: